متأهلانــــــــــه

روزانه هایمان زیر یک سقف

متأهلانــــــــــه

روزانه هایمان زیر یک سقف

یادداشت هفتادم-شیرینی

هوای تابستونی رو دوست دارم. هر چقدر هم از گرماش دیوونه بشم بازم دوست دارم. اصلا مگه میشه متولد تابستون بود و دوسش نداشت؟

هوا این روزای بهار،  تابستونیه. عاشقشم. روشن روشنننننننن...

دخملی هم کیف میکنه همش تو حیاط در حال بازیه.

-----

فردا مهمون دارم. دلم خواسته شیرینی خونگی بپزم.

-----

یکی از دردسرای رژیم داشتن اینه که خودت رو قانع کنی که الان چیزی نمی خوای بخوری. بعدش یه همسری شیکمو داشته باشی که اونم در حال کم کردن وزن باشه بعد اونم منتظر یه تلنگر باشه. بعد هی به هم بخندین و بپرین سر بستنی و ژله های تو یخچال. بعدشم هی بگین اشکال نداره پس برای چی ورزش میکنیم؟

-----

نارنجدونه جون عاشقتم یعنی.

مرسی که میرین اون پایین پایینا تا نظر بدین. هر وقت چیزی نوشتم که احساس کردم واسه شما سوالی پیش میاد حتما نظردونی رو باز میذارم.